З досвіду роботи викладача зарубіжної літератури

Навчальна програма з світової літератури. 10-11 класи. Рівень стандарту

Методичні рекомендації щодо вивчення світової літератури



Розділ 1. Вступ. Із літератури реалізму



Розділ 2. Традиції й новаторські зрушення в поезії середини другої половини  ХІХ століття

Світогляді естетичні погляди Ш. Бодлера, збірка «Квіти зла». Протиставлення дійсності іідеалу як семантико-образна вісь збірки. Пошуки «сучасної краси», видобування краси зі зла» в поезії Бодлера.
«Альбатрос», «Вечорова гармонія», «Відповідності». 
Традиційність і своєрідність вирішення проблеми «поет і натовп» у поезії «Альбатрос». 
Із поезії французького символізму.Символізм як літературний напрям останньої третини ХІХ – початку ХХ ст. Основні естетичні принципи та поетичне новаторство символістів. Творчість П. Верлена. Вірші «Забуті арієти», «Так тихо серце плаче…», «Поетичне мистецтво»



Розділ 3. Роман ранньомодерністської доби



Розділ 4. Із літератури першої половини ХХ століття
Глибинні зрушення в поезії ХХ століття. Модернізм і основні течії європейської поезії ХХст. Життєвий і творчий шлях австрійського поета Райнера Марії Рільке. «Орфей, Еврідіка, Гермес», «Ось дерево звелось». Життєвий і творчий шлях французького поета Гійома Аполлінера. «Лорелея», «Міст Мірабо», «Зарізана голубкаі водограй».

Розділ 5. Із літератури другої половини ХХ століття

Немає коментарів:

Дописати коментар